210-3232633 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ο ασφαλιστικός πραγματογνώμονας είναι επαγγελματίας του ασφαλιστικού κλάδου. Ο ρόλος του είναι να ερευνά ασφαλιστικές απαιτήσεις για λογαριασμό πάντα ασφαλιστικών εταιρειών. Η αμοιβή του ασφαλιστικού πραγματογνώμονα καλύπτεται εξ' ολοκλήρου από την ασφαλιστική εταιρεία που τον ορίζει. Παίζει κρίσιμο ρόλο στη διαδικασία της ασφαλιστικής απαίτησης και είναι συνήθως ο πρώτος άνθρωπος με τον οποίον θα έχετε επαφή από την πλευρά της ασφαλιστικής εταιρείας, μόλις κάνετε αναγγελία μιας ζημιάς.
Ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο όπου υπάρχει η ζημιά εντός των πρώτων ημερών μετά την αναγγελία της ζημιάς. Ο σκοπός αυτής της επίσκεψης είναι να συλλέξει όλα τα απαραίτητα δεδομένα και να συντάξει έκθεση πραγματογνωμοσύνης, με βάσει την οποία προσδιορίζεται η εγκυρότητα της απαίτησης και υπολογίζεται το ποσό που θεωρεί ότι πρέπει να καταβάλει η ασφαλιστική εταιρεία βάσει του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.
Συχνά κατά την διαδικασία, ο ασφαλιστικός πραγματογνώμονας κάνει συστάσεις με σκοπό την βελτίωση της ασφάλειας και της προστασίας για την αποφυγή περαιτέρω ζημιών ενώ σε αρκετές περιπτώσεις προτείνει λύσεις και συνεργεία για την αποκατάσταση των ζημιών.
Πρώτα απ’ όλα, εξετάζει κατά πόσον η ασφαλιστική εταιρεία έχει ευθύνη να καταβάλει αποζημίωση για την εκάστοτε ζημιά, σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και αν διαπιστώσει ότι υπάρχει ευθύνη, σε ποια έκταση. Συνήθως θα εξετάσει τα παρακάτω στοιχεία:
Ο ασφαλιστικός πραγματογνώμονας εργάζεται για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας που τον ορίζει ως ερευνητή και εκτιμητή της ζημιάς που έχει υποστεί ο ασφαλισμένος. Αντίθετα ο τεχνικός σύμβουλος διαχείρισης ζημιών εργάζεται για λογαριασμό του ασφαλισμένου. Κάθε ένας από τους δύο αυτούς επαγγελματίες προασπίζει τα συμφέροντα του πελάτη του διατηρώντας ωστόσο την αμεροληψία του και τον επιστημονικό του όρκο.
Ο ασφαλιστικός πραγματογνώμονας ορίζεται και πληρώνεται εξ΄ ολοκλήρου από την ασφαλιστική εταιρεία. Στόχος του είναι να βελτιώσει τη θέση των εντολέων του στον επερχόμενο διακανονισμό για το ύψος της αποζημίωσης σας, διαμορφώνοντας όλους τους μοχλούς πίεσης υπέρ των εντολέων του. Σε καμία περίπτωση δεν είναι ο ρόλος του να σας συμβουλέψει ή να σας βοηθήσει να ετοιμάσετε ή να διαχειριστείτε την απαίτησή σας.
Ο τεχνικός σύμβουλος αναλαμβάνει να διαμορφώσει και να παρουσιάσει την ασφαλιστική σας απαίτηση. Επίσης, αναλαμβάνει να επικοινωνεί και να διαπραγματεύεται με τον ασφαλιστικό πραγματογνώμονα για λογαριασμό σας και φροντίζει τα συμφέροντα σας σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Στόχος του τεχνικού σας συμβούλου είναι να λάβετε την υψηλότερη δυνατή αποζημίωση, σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας και αυτό να γίνει στον μικρότερο δυνατό χρόνο με την ελάχιστη απασχόληση από εσάς.
Είναι σημαντικό ο τεχνικός σύμβουλος να εμπλακεί όσο το δυνατόν νωρίτερα στη διαδικασία της ασφαλιστικής αποζημίωσης. Έχει αποδειχτεί από τα εκατοντάδες έργα που έχουμε διαχειριστεί ότι τα καλύτερα αποτελέσματα ήρθαν για τους ασφαλισμένους που ξενκίνησαν συνεργασία με τεχνικούς συμβούλους τις πρώτες ημέρες της ζημιάς τους.
Σε περίπτωση ζημιάς, η ασφαλιστική εταιρεία έχει ευθύνη να καλύψει τα κόστη για την αποκατάσταση του ακινήτου σας και την αντικατάσταση ζημιωμένου περιεχομένου, αποθεμάτων, μηχανημάτων, κλπ, ανάλογα με το είδος της ζημιάς και την σχετική ασφαλιστική κάλυψη.
Στα πρώτα στάδια, η διαδικασία φαίνεται απλή. Ωστόσο, όσο προχωρά η διαδικασία της απαίτησης, η καθημερινή ενασχόληση και οργάνωση των εργασιών αποκατάστασης σε συνδυασμό με συλλογή των απαραίτητων στοιχείων για την κατάρτιση μιας σωστής απαίτησης ζημιάς, μπορεί να είναι μια πολύ στρεσογόνα και χρονοβόρα διαδικασία, η οποία απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με τις καλύψεις του συμβολαίου σας και τις διαδικασίες που απαιτούνται για την αποζημίωση.
Ο τεχνικός σύμβουλος διαχείρισης ζημιών, με βάση την εμπειρία και τη γνώση του, είναι ο μόνος που μπορεί να σας υποστηρίξει σε όλα τα στάδια αυτής της διαδικασίας, απαλλάσσοντας από χρονοβόρες επικοινωνίες με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Το αποτέλεσμα είναι μια σωστή και τεκμηριωμένη απαίτηση, η οποία εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις καλύψεις και τους όρους του ασφαλιστήριου συμβολαίου. Παράλληλα, η εμπλοκή του τεχνικού συμβούλου, επιταχύνει τη διαδικασία αποζημίωσης και την επιστροφή σας στην ομαλότητα.
Ο τεχνικός σύμβουλος αμοίβεται συνήθως με ένα μικρό ποσοστό του τελικού ποσού της αποζημίωσης που θα λάβει ο δικαούχος του ασφαλίσματος. Η αμοιβή καλύπτει σε μεγάλο μέρος τα έξοδα του έργου.
Ωστόσο υπάρχουν επιπλέον δυνατότητες για διαφορετικό αμοιβολόγιο σε ειδικές περιπτώσεις ζημιών.
Το ποσοστό της αμοιβής συμφωνείται με τον πελάτη που έχει υποστεί τη ζημιά και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες (ύψος της ζημιάς, πολυπλοκότητα της διαδικασίας αποζημίωσης, πλήθος εμπλεκομένων μερών, χρόνος εμπλοκής στη διαδικασία ασφαλιστικής αποζημίωσης, κλπ).
Σε περιπτώσεις άλλων υπηρεσιών η αμοιβή καθορίζεται ανάλογα και σε συνεργασία με τον ενδιαφερόμενο.
Ο τεχνικός σύμβουλος μπορεί να εμπλακεί σε μια υπόθεση ζημιάς, είτε απευθείας από τον πελάτη, είτε μέσω τρίτου (ασφαλιστικού διαμεσολαβητή ή δικηγόρου).
Μπορεί να εμπλακεί σε κάθε φάση της διαδικασίας ασφαλιστικής αποζημίωσης. Ωστόσο, το βέλτιστο είναι η συνεργασία να ξεκινάει αμέσως μετά τη ζημιά, ιδανικά πριν την πρώτη επίσκεψη του πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται ο σχεδιασμός της κατάλληλης τακτικής σε όλα τα επίπεδα.
Ο τεχνικός σύμβουλος ενεργεί ανεξάρτητα από όλα τα υπόλοιπα εμπλεκόμενα μέρη και πάντα μόνο προς όφελος του πελάτη του, ιδιώτη ή επιχείρησης. Είναι ο σύνδεσμός σας σε κάθε επικοινωνία, διαπραγμάτευση ή τεχνική τεκμηρίωση που προκύπτει στη διαδικασία ασφαλιστικής αποζημίωσης.
Όχι απαραίτητα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες της FAIR Consulting, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου διεκδικείτε αποζημίωση από κάποιον τρίτο, τον οποίο θεωρείτε ότι ευθύνεται για τη ζημιά.
Μπορείτε να απευθυνθείτε στη FAIR Consulting για υπηρεσίες που δεν σχετίζονται με την αποζημίωση κάποιας ζημιάς.
Οι σχετικές υπηρεσίες που προσφέρει είναι:
Κάποιες φορές μια ασφαλιστική απαίτηση απορρίπτεται και αυτό μπορεί να συμβεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Ωστόσο, όταν μια απαίτηση απορριφθεί και κρίνετε ότι η απόφαση ήταν άδικη ή χωρίς επαρκή τεκμηρίωση, υπάρχουν κάποιες ενέργειες στις οποίες θα μπορούσαμε να συνεισφέρουμε. Η FAIR Consulting μελετώντας όλα τα ασφαλιστικά έγγραφα, μπορεί να κρίνει, εάν υπάρχουν περιθώρια να αντικρούσετε αυτή η απόφαση και να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για τη διεκδίκηση αποζημίωσης από την ασφαλιστική εταιρία. Η FAIR Consulting μπορεί να ενεργήσει ως ειδικός σύμβουλος σας σε μια διαδικασία ένστασης προς την ασφαλιστική εταιρεία, συντάσσοντας μια τεκμηριωμένη τεχνικοοικονομική πραγματογνωμοσύνη.